Децентралізація – один із пріорітетних напрямків подальшого розвитку Міністерства юстиції

І якщо оптимізація Мін`юсту у 2015 році розпочалась із:

майже дворазового зменшення структурних підрозділів,
20%-вого звільнення співробітників центрального апарату.
10%-вого скорочення спеціалістів територіальних органів,

то на кінець року вже були перші реальні кроки впровадження електронних сервісів для отримання довідок, виписок, витягів, реєстрації компаній онлайн та відкриття реєстру нерухомості/бізнесу.

2016 рік запам`ятається вже більш дієвим та відчутним реформуванням - нарешті, відбулась передача повноважень у галузі реєстрації нерухомості та бізнесу місцевим владним органам, нотаріусам, і також акредитованим суб`єктам.

Результатом реформи є цілковита відсутність черг, а відтак і передумов для хабарництва.

Адже якщо до децентралізації реєстрацією нерухомості та бізнесу займалось 529 територіальних органів Мін`юсту, то на сьогодні це вже більш як 900 установ місцевого самоврядування лише у галузі нерухомості та, на додаток, понад 700- у напрямку бізнесу. Варто додати, що реєстрацію на теперішній час здійснюють також понад 6500 нотаріусів і більш, ніж 70 акредитованих суб`єктів, це допомагає громадянам отримати якісні адміністративні послуги та узаконити нерухомість, обравши собі реєстратора на власний розсуд та уникнувши при цьому черг і корупційних ризиків.

Зауважте, що й кошти відразу потрапляють до місцевого бюджету та повертаються до місцевої громади через будівництво садочків, доріг, шкіл та у вигляді інших соціальних благ.

Продовження реформ триває!

Проте Міністерство юстиції не зупиняється на досягнутому і продовжує здійснювати децентралізацію своїх повноважень.

Наступним кроком повинна стати передача повноважень органів реєстрації актів цивільного стану населення місцевим установами влади, акредитованим суб`єктам і, ймовірно, нотаріусам.

Це новий та надзвичайно зручний сервіс для населення та, одночасно з цим, додаткове джерело надходжень для місцевих бюджетів, оскільки послуга буде платною.

Окрім того, нововведення сприятимуть позбавленню від виснажливих черг, протидіятимуть ймовірному хабарництву та неякісному обслуговуванню, адже Ви самі зможете обирати до кого звернутись за отриманням послуги.

Безкоштовна консультація